Önskar att du va här vid min sida!

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

oj då....

Av Amanda - 25 september 2012 17:15

Hej alla!

Jag har helt glömt bort bloggen, jag kom på att jag kunde blogga när jag satt

och läste min kompis blogg. ;) Iallafall nu bloggar jag ju !

Idag gick jag hem från skolan för jag mådde piss :( ont i hela kroppen, yr och illamående.

Inte det roligaste men aja. Vad ska man göra lixom?

Så det blir ingen träning för mig idag, får inte gå dit och kolla heller för jag måste plugga. 

Gick inte på konfan heller idag, jag va helt slut så orkade inte.


Mina dagliga rutiner morgon o kväll:

1. Tvättar bort allt smink med denna ansiktstvätt köpt på H&M  

2. Sen tvättar jag hela ansiktet med denna "finntvål" köpt på apoteket.

 

3. Sen tar jag en bommulspad och häller på lite av den här lösningen i mitten. Den blöta fläcken ska vara ungefär som en 10 krona. Sen Rullar/

viker jag paden så att jag håller i det mjuka och duttar på finnarna med det blöta.

Ta bara lösningen på finnarna ingen annan stans.

Har du många finnar på samma ställe så kan du dra paden över alla samtidigt.

 

4. Nu smörjer jag in ansiktet med den här gelen. Man ska använda den om man har finnar så den passar mig ganska bra. Köpt på H&M men det finns på apoteket oxå.

 

Efter det så smörjer jag mig runt näsan alltså vid näsvingarna nästan

på överläppen med den här krämen. Eftersom att min hud är jätte känslig där så 

tar jag den här krämen för den är lite fetare. Köpt på apoteket.

Det är mina dagliga rutiner. Jag gör det på kvällen inte

på morgonen för att jag hinner inte då. Bilden här under är på alla

produkter jag använder. Hare gött! <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 24 mars 2013 17:29

Jag har ny blogg, checka den! http://www.nattstad.se/amandagripstrom ...

Av Amanda - 24 mars 2013 13:16

Hejsan alla bloggläsare, om jag nu har några kvar! jag vet att jag suger på o blogga men jag har typ tappat lusten helt o så men vi får väll se om jag fortsätter blogga elr om jag ska byta till nattstad ist. Men iaf, helgen har jag spenderat hos jo...

Av Amanda - 19 mars 2013 18:30

hejsan alla glada! jag sitter k köket o ska precis Gå o fortsätta plugga matte inför provet imorn. inte kul..! men jag är glad idag för jag får träna för första gången på 2 veckor!!! super kul! hinner ibte skriva så mkt mer nu men jag ska fixa ett ri...

Av Amanda - 14 mars 2013 15:00

tjena mittbena ! sitter i idrottshallen och väntar på Lollo med moizen. vi ge väll inte jättekul men aja,,, Lollo skynda dej!!!! :) slänger upp lite bilder dag mä! puss o kram ...

Av Amanda - 14 mars 2013 15:00

tjena mittbena ! sitter i idrottshallen och väntar på Lollo med moizen. vi ge väll inte jättekul men aja,,, Lollo skynda dej!!!! :) slänger upp lite bilder dag mä! puss o kram ...

Presentation


Va kul att du kollar just min blogg! Jag heter Amanda och jag skriver om allt som händer i mitt liv, enjoy ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards