Önskar att du va här vid min sida!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda - 23 oktober 2012 15:52

Hejsan och förlåt för dålig uppdatering! ♥


Ska försöka bli bättre på det jag lovar!

Idag gick jag hem från skolan vid 13 för att det kändes som att jag skulle svimma.

När jag kom hem så drack jag lite saft och la mig o kollade på film.

Mår mkt bättre nu, så jag ska nog träna idag iallafall för det är match mot Linde på söndag

så jag måste vara i form :p Mådde verkligen piss idag :-/ Tror att en person

som betyder mkt för mig blev lite sur på mig idag men jag vet inte och jag 

vill inte fråga för då brukar det bara bli värre. Men aja hoppas att det inte är så. 


Jag måste bara berätta, jag var i Ullared i helgen.

Det va 7kt kul, jag köpte massor med grejer.

Kläder, smink, skor, hårprylar, hudprylar och massor mer.

Jag är verkligen nöjd med alla inköp. :D


Nu ska jag lyssna på musik och bara njuta en stund för sen ska jag 

plugga :( Bjuder på bilder See ya! ♥



 

Översta: Från Grundsund när jag var där i somras

Nedersta: Från en Julafton nån gång haha ;) 

Av Amanda - 8 oktober 2012 22:44

Hej bloggen! Nu ligger jag i sängen och ska egentligen sova men jag är bara tvungen att blogga först.

Jag ville börja med att gratta Emm3 som fyller 14 år idag, grattis emmson! Kände mig verkligen som en dålig kompis imorse, jag trodde att det va imorn som hon fyllde! Men det va idag och jag sa inte ens grattis när jag träffade henne imorse. Verkligen ur dålig kompis jag är!! Sen hade jag glömt paketet och allt så det får hon på onsdag för då kan hon öppna det efter skolan så slipper alla va med och kolla. Men efter alla missöden så följde jag o Moizen i alla fall med henne hem och fikade lite och kollade på film. Hoppas att hon blev nöjd med alla paket och hela dagen! :D

När jag kom hem från emme så kollade jag på tv och umgicks med familjen. Mysigt värre! Provade sen ett nytt finn medel, basiron. Jag hoppas att det funkar! :)

Pratade med farmor och farfar i telefon igår. Och dom berättade att de inte ska åka t sommarstugan innan jag har konfirmerat mig! Jag blev jätte glad för det betyder jätte mycket att de är där och grattar mig. ( dom är typ mina förebilder, jag ser upp t dom ) så det ska bli jätte kul. Men aja nu ska jag sova annars orkar jag inte med dagen imorn. Bjuder på en bild, puss! <3

Presentation


Va kul att du kollar just min blogg! Jag heter Amanda och jag skriver om allt som händer i mitt liv, enjoy ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards