Önskar att du va här vid min sida!

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

skit måndag...

Av Amanda - 28 januari 2013 16:07

hej.

innan jag börjar berätta om min måndag så förvarnar jag er, den sög!

 jag vaknade o va på jätteba humör, tills jag ställde mej upp, det bara blixtrade till framför ögonen. kul med migrän idag lixom.... men jag gick till skolan ändå. va kvar till 11 typ sen fick pappa hämta mig, det är ju lite svårt att koncentrera sig med svarta prickar framför ögonen (!) åkte hem o la mig i sängen, sov en stund o sen åt lunch med pappi. efter lunch så kollade jag på film och sen satte jag igång datorn  fixade med inspirationsbilden som jag lovade (hur jag nu kom ihåg det..) o vid datorn blev jag kvar. har kollat lite sommar kläder bara för att jag taggar sommar i januari (...) vill verkligen att det ska bli sommar snart, man mår bättre då, slipper skolan o är allmänt trevlig mot alla även om man egentligen inte vill vara det mot alla. sommar är verkligen min favvoårstid!! ♥


som sagt, "lite" bilder...

     

har oxå bestämt mig för att försöka träna lite varje dag, några sit-ups rygglyft o armhävningar så ska jag nog lyckas

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 24 mars 2013 17:29

Jag har ny blogg, checka den! http://www.nattstad.se/amandagripstrom ...

Av Amanda - 24 mars 2013 13:16

Hejsan alla bloggläsare, om jag nu har några kvar! jag vet att jag suger på o blogga men jag har typ tappat lusten helt o så men vi får väll se om jag fortsätter blogga elr om jag ska byta till nattstad ist. Men iaf, helgen har jag spenderat hos jo...

Av Amanda - 19 mars 2013 18:30

hejsan alla glada! jag sitter k köket o ska precis Gå o fortsätta plugga matte inför provet imorn. inte kul..! men jag är glad idag för jag får träna för första gången på 2 veckor!!! super kul! hinner ibte skriva så mkt mer nu men jag ska fixa ett ri...

Av Amanda - 14 mars 2013 15:00

tjena mittbena ! sitter i idrottshallen och väntar på Lollo med moizen. vi ge väll inte jättekul men aja,,, Lollo skynda dej!!!! :) slänger upp lite bilder dag mä! puss o kram ...

Av Amanda - 14 mars 2013 15:00

tjena mittbena ! sitter i idrottshallen och väntar på Lollo med moizen. vi ge väll inte jättekul men aja,,, Lollo skynda dej!!!! :) slänger upp lite bilder dag mä! puss o kram ...

Presentation


Va kul att du kollar just min blogg! Jag heter Amanda och jag skriver om allt som händer i mitt liv, enjoy ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards