Önskar att du va här vid min sida!

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

jag vet, jag vet...

Av Amanda - 16 februari 2013 18:25

Hejsan alla glada!


jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft lust alls. men jag ska försöka bli bättre, jag lovar! iallafall, idag har jag vart hos min kusin o firat henne för att hon fyllde i onsdags. vi fikade o skrattade. skrattar nog aldrig så mkt som jag gör när jag träffar alla jag träffade idag. haha asså skit kul har vi jämt!! :D igår va jag o mamma o jullis i stan. vi skuule köpa hunter stövlar till mig men det fanns inte i min storlek (suck). jag har letat stövlar sen i december men dom är alltid slut i min storlek, överallt!! blir så trött... men annars så har mina senaste veckor varit riktigt bra. visst finns det saker som drar ner på humöret men i det stora hela så har det funkat. ja just de, vi tog spruta i onsdags mot livmoderhalscancer. jag trodde att den skulle göra skit ont för att det gjorde den första spritan men det gick skit bra. kände inget efter förutom att förkylningen blev mkt värre men den är på bättringsvägen den med. förutom att jag hostar hela tiden men aja :P och idag så ska jag vara barnvakt åt busungarna ebba o wilma. ska bli kul faktiskt. men vi får väll se hur mkt jag sover... haha! nu ska jag gå o åta lite mat sen bär det av mot skitungarna. puss! ♥ kan inte bjuda på bilder för att bloggplatsen vill tydligen inte som jag vill... men jag slänger upp några bilder från mobilen lite senare!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 24 mars 2013 17:29

Jag har ny blogg, checka den! http://www.nattstad.se/amandagripstrom ...

Av Amanda - 24 mars 2013 13:16

Hejsan alla bloggläsare, om jag nu har några kvar! jag vet att jag suger på o blogga men jag har typ tappat lusten helt o så men vi får väll se om jag fortsätter blogga elr om jag ska byta till nattstad ist. Men iaf, helgen har jag spenderat hos jo...

Av Amanda - 19 mars 2013 18:30

hejsan alla glada! jag sitter k köket o ska precis Gå o fortsätta plugga matte inför provet imorn. inte kul..! men jag är glad idag för jag får träna för första gången på 2 veckor!!! super kul! hinner ibte skriva så mkt mer nu men jag ska fixa ett ri...

Av Amanda - 14 mars 2013 15:00

tjena mittbena ! sitter i idrottshallen och väntar på Lollo med moizen. vi ge väll inte jättekul men aja,,, Lollo skynda dej!!!! :) slänger upp lite bilder dag mä! puss o kram ...

Av Amanda - 14 mars 2013 15:00

tjena mittbena ! sitter i idrottshallen och väntar på Lollo med moizen. vi ge väll inte jättekul men aja,,, Lollo skynda dej!!!! :) slänger upp lite bilder dag mä! puss o kram ...

Presentation


Va kul att du kollar just min blogg! Jag heter Amanda och jag skriver om allt som händer i mitt liv, enjoy ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards