Önskar att du va här vid min sida!

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

trettioförstajanuari

Av Amanda - 31 januari 2013 18:55

hejsan!

sitter i soffan o kollar på Awkward. har inte gjort så mkt idag mer än att plugga o städa lite. dan har väll vart sådär, bajs lektioner men bilden va kul o på h-tiden va det planering inför discot. men det va det ända positiva idag. känns som hela min vecka har vart kass. hoppas bara att helgen blir bättre! men det är jag säker på att den blir eftersom den ska spenderad med brudarna <3 vi ska bara snacka tjejsnack som killar kompisproblem(kan behövas) och en massa annat. hela helgen at my house! woop woop! längtar järnet här. nä, nu ska jag stöda vidare vi ses!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 24 mars 2013 17:29

Jag har ny blogg, checka den! http://www.nattstad.se/amandagripstrom ...

Av Amanda - 24 mars 2013 13:16

Hejsan alla bloggläsare, om jag nu har några kvar! jag vet att jag suger på o blogga men jag har typ tappat lusten helt o så men vi får väll se om jag fortsätter blogga elr om jag ska byta till nattstad ist. Men iaf, helgen har jag spenderat hos jo...

Av Amanda - 19 mars 2013 18:30

hejsan alla glada! jag sitter k köket o ska precis Gå o fortsätta plugga matte inför provet imorn. inte kul..! men jag är glad idag för jag får träna för första gången på 2 veckor!!! super kul! hinner ibte skriva så mkt mer nu men jag ska fixa ett ri...

Av Amanda - 14 mars 2013 15:00

tjena mittbena ! sitter i idrottshallen och väntar på Lollo med moizen. vi ge väll inte jättekul men aja,,, Lollo skynda dej!!!! :) slänger upp lite bilder dag mä! puss o kram ...

Av Amanda - 14 mars 2013 15:00

tjena mittbena ! sitter i idrottshallen och väntar på Lollo med moizen. vi ge väll inte jättekul men aja,,, Lollo skynda dej!!!! :) slänger upp lite bilder dag mä! puss o kram ...

Presentation


Va kul att du kollar just min blogg! Jag heter Amanda och jag skriver om allt som händer i mitt liv, enjoy ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards