Önskar att du va här vid min sida!

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda - 31 januari 2013 18:55

hejsan!

sitter i soffan o kollar på Awkward. har inte gjort så mkt idag mer än att plugga o städa lite. dan har väll vart sådär, bajs lektioner men bilden va kul o på h-tiden va det planering inför discot. men det va det ända positiva idag. känns som hela min vecka har vart kass. hoppas bara att helgen blir bättre! men det är jag säker på att den blir eftersom den ska spenderad med brudarna <3 vi ska bara snacka tjejsnack som killar kompisproblem(kan behövas) och en massa annat. hela helgen at my house! woop woop! längtar järnet här. nä, nu ska jag stöda vidare vi ses!

Av Amanda - 28 januari 2013 16:07

hej.

innan jag börjar berätta om min måndag så förvarnar jag er, den sög!

 jag vaknade o va på jätteba humör, tills jag ställde mej upp, det bara blixtrade till framför ögonen. kul med migrän idag lixom.... men jag gick till skolan ändå. va kvar till 11 typ sen fick pappa hämta mig, det är ju lite svårt att koncentrera sig med svarta prickar framför ögonen (!) åkte hem o la mig i sängen, sov en stund o sen åt lunch med pappi. efter lunch så kollade jag på film och sen satte jag igång datorn  fixade med inspirationsbilden som jag lovade (hur jag nu kom ihåg det..) o vid datorn blev jag kvar. har kollat lite sommar kläder bara för att jag taggar sommar i januari (...) vill verkligen att det ska bli sommar snart, man mår bättre då, slipper skolan o är allmänt trevlig mot alla även om man egentligen inte vill vara det mot alla. sommar är verkligen min favvoårstid!! ♥


som sagt, "lite" bilder...

     

har oxå bestämt mig för att försöka träna lite varje dag, några sit-ups rygglyft o armhävningar så ska jag nog lyckas

Av Amanda - 27 januari 2013 22:54

hejsan folket!
ligger i sängen o ska sova när som helst men jag ville bara blogga först. idag har jag städat mitt rum, det blev riktigt bra faktiskt. (bild kommer) sen va jag med Lollo en stund. vi va hos mormor o hämtade min nya piercing. (bild kommer sen) jag har oxå kollat igenom "lite" bilder på weheartit och har fixat en i inspirationsbild eller vad man ska säga. jag ska fixa en bättre imorn på datorn, men så länge så får ni nöja er med en från mobilen. nu ska jag sova, godnatt! <3

bild 1: mitt rum
bild 2: inspirationsbild
bild 3: piercingen.

Av Amanda - 24 januari 2013 19:11

hejsan alla blogg läsare!

sitter i min fåtölj o skriver med min nya iPhone 4!!!! så sjukt tacksam för att jag fick den idag, så tack!! <3 stolt att jag har en oxå såklart! ;) i alla fall idag har jag vart i skolan, tråkiga lektioner som vanligt. på idrotten så åkte vi skridskor, jag ramlade en gång haha! o inga termosbyxor hade jag heller ;) men det gick bra ändå. sen vid 15 så hämtade mamma mig och vi åkte t stan o kollade i lite affärer och så köpte vi min iPhone ( tack igen! ) sen åkte vi hem o åt spaghetti o köttfärssås. så har min dag sett ut typ. imorn ska jag hem o göra kemin o hemkunskapen o sen på kvällen ska jag träna även om jag är förkyld för eliterna ska komma hit imorn så jag kan inte missa det!! på lördag är det match mot Karlstad, vi ska vinna! efter matchen så ska vi t Linde med konfan på mån konstig sak som håller på t 00.30 eller nått sånt.

nä, nu ska jag ta't lugnt o kolla på film eller nått. bjuder på en bild, den säger allt haha :p

Av Amanda - 17 januari 2013 19:49

hej!
sitter på bussen igen men denna gång på väg hem i från emme. vi hade riktigt kul! vi gjorde iordning varann, målade naglarna och hälsade på valparna. mysigt vare! nu när jag kommer hem ska jag duscha och sen ska jag slappa. kommer några bilder från idag, vi ses! <3

Av Amanda - 17 januari 2013 15:44

tjenare !
sitter på bussen på väg hem till emme. vi ska eller aa jag ska hälsa på hennes hundvalpar för första gången. det ska bli jätte kul! :D jag har inte bloggat på ett tag för att jag har tappat lusten för det och sånt. men jag ska försöka bli bättre på det!

bloggar när jag åker hem eller senare i kväll! puss <3 bild: hittad på weheartit, lägger ut den bara för att jag vill bort från kylan till nått varmare land!!

Av Amanda - 1 januari 2013 13:48

hej !

sitter i bilen på väg till Sälen nu. det är inte speciellt kul att åka bil men det blir kul när vi kommer fram. jag åker dit med julia o hennes familj. vi ska åka skidor o bada på badhus. det ska bli så kul!! vi ses, puss <3

Presentation


Va kul att du kollar just min blogg! Jag heter Amanda och jag skriver om allt som händer i mitt liv, enjoy ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards