Önskar att du va här vid min sida!

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda - 21 februari 2013 19:42

hejsan alla bloggläsare (om jag at några kvar)

jag har vart skit dålig på o blogga jag vet men jag har ingen blogglust alls just nu. ska försöka bli bättre! iaf, idag va jag i stan med Josan. hon skulle köpa skor o hon hitta ett bara skor snygga rosa skor på dinsko. sen gi k vi i lite andra affärer o jag köpte lösnaglar o lite godis o en ny eyeliner för min gamla har torkat. ( skit eyeliner från Ullared ) nu ligger jag i sängen o ska snart gå o duscha o sen blir det en film i min ensamhet. (forever alone u know) men aja ha de bra! <3

Av Amanda - 20 februari 2013 16:01

hejsan! jag pallade inte lägga upp några bilder förut så jag slänger upp "några" nu istället. ha de bra! <3

Av Amanda - 16 februari 2013 18:25

Hejsan alla glada!


jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft lust alls. men jag ska försöka bli bättre, jag lovar! iallafall, idag har jag vart hos min kusin o firat henne för att hon fyllde i onsdags. vi fikade o skrattade. skrattar nog aldrig så mkt som jag gör när jag träffar alla jag träffade idag. haha asså skit kul har vi jämt!! :D igår va jag o mamma o jullis i stan. vi skuule köpa hunter stövlar till mig men det fanns inte i min storlek (suck). jag har letat stövlar sen i december men dom är alltid slut i min storlek, överallt!! blir så trött... men annars så har mina senaste veckor varit riktigt bra. visst finns det saker som drar ner på humöret men i det stora hela så har det funkat. ja just de, vi tog spruta i onsdags mot livmoderhalscancer. jag trodde att den skulle göra skit ont för att det gjorde den första spritan men det gick skit bra. kände inget efter förutom att förkylningen blev mkt värre men den är på bättringsvägen den med. förutom att jag hostar hela tiden men aja :P och idag så ska jag vara barnvakt åt busungarna ebba o wilma. ska bli kul faktiskt. men vi får väll se hur mkt jag sover... haha! nu ska jag gå o åta lite mat sen bär det av mot skitungarna. puss! ♥ kan inte bjuda på bilder för att bloggplatsen vill tydligen inte som jag vill... men jag slänger upp några bilder från mobilen lite senare!





Av Amanda - 4 februari 2013 19:19

hejsan! 


hoppas att eran dag har vart bra. min har sugit... gråtit lite o vart arg. men jag tänker inte skriva varför här för det angår inte alla man aja. nu ska jag kolla lite mer kläder. o jag märkte oxå att länkarna inte funkade, gaah!, blir arg asså! inget går som jag vill...! men aja, ska vara lite positiv för en gång skull ;) imorn är det äntligen träning, som jag har längtat!! :D nu ska jag spela sims, puss! ♥

// arg tjej...


PS. favvolåt för ikväll: smack you med kimberly cole! DS

Av Amanda - 3 februari 2013 20:19

Hejsan alla glada.


joppas att eran dag har vart bra. min har vart sådär, gråtit lite o så men det är inget jag tänker skriva om varför här. Sitter med datan i sängen o lyssnar på musik. Music is my life ♥ idag har jag inte gjort så mkt, vart hos mormor o ätit mat o spelat sims. jo just det, jag har letat vårkläder oxå. hittade massor! jag kollar oftast på bubbleroom.se för jag tycker att det finns mkt olika saker där. det finns alltid nått som jag gillar. dessutom är det lätt att förstå hur man ska göra eftersom att allt står på svenska. tumme upp för bubbleroom!! det ända "dåliga" med bubbleroom är att det tar ganska lång tid att få hem grejerna. så ska du bort på fredag och det är onsdag t.ex så ska du INTE beställa från bubbleroom. lägger till några länkar (om jag kan) till lite av grejerna som jag vill ha. 


jag sov över med emme o moizen mellan fredag o lördag men båda blev sjuka på lördagen så jag blev själv :( men aja, hoppas vi kan gör aom det nån annan gång...


nu ska jag nog fortsätta kolla kläder, ha det så bra! ♥


http://www.bubbleroom.se/sv/kl%C3%A4der/kvinna/byoung/vardagstoppar/caleb-top-rattan


http://www.bubbleroom.se/sv/kl%C3%A4der/kvinna/bubbleroom-h/vardagstr%C3%B6jor/tr%C3%B6ja-svart-8


http://www.bubbleroom.se/sv/kl%C3%A4der/kvinna/only/vardagstoppar/arab-top-whisper-white-direct


ovanför är länkarna, ingen aning om det funkar men aja jag försöker!


 

Lilla jag, för en vecka sen :) kommentera gärna o sprid bloggen! puss ♥


Presentation


Va kul att du kollar just min blogg! Jag heter Amanda och jag skriver om allt som händer i mitt liv, enjoy ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards