Önskar att du va här vid min sida!

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda - 31 december 2012 17:44

tjenare!

sitter hemma hos mormor och har precis ätit pizza. jag har inte bloggat på länge men jag har inte haft ork eller lust med det. men jag ska försöka bli bättre på det. ska berätta vad jag har gjort den senaste tiden

julafton: firade med släkt o familj o fick massa julklappar.
juldagen: firade lite till
annandan: åt hos mormor och sov hos julia
27e: va på marieberg med julia, köpte en tröja
28e: åkte till Stockholm med familjen, shoppade hela dan
29e: va i Stockholm. cosmonova, gamla stan och lite shopping stog på schemat
30e: va med moizen, vi va så mogna men det är ju inget ovanligt
idag: slappat hela dan, träffade julia ett tag men sen låg jag i soffan.
imorn-lördag: Sälen med Julius, längtar så mkt!!

nu ska jag vara social med familjen, puss o gott nytt år! <3

Av Amanda - 23 december 2012 16:29

hejsan!

nu är det nära hörreni! imorn smäller det, julafton!! jag längtar så att jag håller på att bli grå hårig. ;) idag har hela dan gått åt till att städa och stöka inför jul. det blir mycket stress så här innan men man får sin belöning på jul. för det blir så fint och mysigt! imorn så ska vi spendera julafton hos faster med kusiner, farmor o farfar. när vi kommer hem så kanske vi ska åka till mormor o morfar och fira lite mer jul där. på juldagen så ska vi va hos gammelmormor och fira lite mer. det blir fira hela tiden med det gör ingen, jag älskat att fira!! ikväll så ska syster sova på madrass på mitt golv men först ska vi spela Bingolotto. puss! <3

Av Amanda - 22 december 2012 21:26

Av Amanda - 22 december 2012 20:37

Hej !


ligger i sängen o kollar på körslaget. idag har jag vart hos moizen o vi gjorde inte så mycket egentligen, men vi hade kul ändå såklart! jo förresten, vi fixade en blogg till henne. kika in på den så kke ni får en kram... (länk finns längre ner) vid 15 så skulle jag hem, eller jag skulle till mammas jobb rättare sagt! så jag gick dit och väntade tills hon slutade kl.15.30 och sen åkte vi till Min Skattkammare. det är som en liten bod ute på landet med massa inredningsgrejer, super mysigt tycker jag! det hör lixom till att åka dit inann jul. jag kommer ihåg att förra året så va vi där da'n innan julafton och inhandlade dom sista julklapparna. men i år blev det den 22a istället. vad jag köpte kan jag inte säga för det blev en julklapp till farmor. jag köpte oxå ett ljus till mig själv som såg ut som en snöboll. jag har bilder på det men jag orkar inte lägga in dom på datorn, så det får bli nån annan dag. när vi kom hem så åkte vi till mormor o morfar o åt mat där o nu är vi hemma. jag har setat inne på mitt rum sen vi kom hem med tända ljus, en bok och bara myst. jag börjar verkligen få julkänsla nu, så julen skulle kunna få komma nu. eller inte riktigt än för ja måste städa först!! men det ska jag. mamma o syster göra imorn. då ska det bli julfint i hela huset! nu måste jag sluta, hejdå små tomtenissor! ♥ 


Moizens blogg: http://moizen-1998.bloggplatsen.se/



Bara för att jag har en massa julkänslor så bjuder jag på en julig bild!  

Av Amanda - 21 december 2012 14:56

Hejsan alla tomtenissar! 


Äntligen är mitt efterlängtatade jullov här. jag började mitt jullov redan igår med att åka till stan med familjen. det blev en ny kavaj, nagellack, strumpbyxor coh några julklappar som jag ska få av mamma o pappa på julafton. när vi kom hem så åt vi julskinka o potatis o köttbullar, mums! sen efter det så kom mormor o morfar t oss och fikade lite. när dom åkte hem så fixade jag lite med mina kuddar på mitt rum. för jag fick 2 kuddfodral av mormor så jag va tvungen att testa dem, passade riktigt bra så tack mormor! ♥ sen gick jag o la mig i min säng o kollade på Jul med Ernst. men jag hann inte kolla på hela för att jag somna. mamma kom in t mej efter Ernst o då sov jag. så hon väckte mig o så satte jag på mig pyjamas och sen somna jag igen. sen sov jag t 10 i morse. då gick jag upp o åt frukost med syster. sen så klädde jag på mig (nya kavajen på) o sen gick jag ut o tog lite kort. men det snöade så mkt så jag hann typ ta 5 kort sen fick jag gå in igen för annars kke kameran hade gett upp. så jag tog lite kort inne ist. ;) vid 13 så lagade jag o syster mat o satt o pratade lite medans vi åt. efter det satte jag mej vid datorn o där sitter jag kvar. har lagt in lite bilder som jag tog o så har jag fixat en ny bakgrund bild med dom. men nu ska jag sluta skriva innan jag tråkar ut alla helt o hållet! hejdå o god jul! ♥



   

1.snöbild                         2.nya bakgrunden

Av Amanda - 11 december 2012 16:17

hejsan! förlåt för att jag inte har vart aktiv här på bloggen på ett tag men det är för att jag har jätte mkt å göra mä skolan å allt sånt. ska försöka bli bättre på det. iaf, idag har jag piercat mig i naveln, det gjorde ganska ont men jag stog ut! ;) Josan, mamma, jag o mormor åkte t stan och handlade lite julklappar. och då hade jag piercing tid kl. 13.30 nu måste jag plugga o äta innan kören ikväll, sista repet inför lucia! puss! <3 bild: naveln med plåster på, kke kommer en bättre bild senare ikväll!

Av Amanda - 10 december 2012 18:01

tja tja bloggen Josan här :) ville bara säga att jag skriver på Amandas blogg för ja har tråkigt och jag tycker att alla kan kolla in min blogg www.winmylove.blogg.se hehe ah typ de imorrn ska vi till stan typ :) aja kolla min blogg :D puss peace och enjoy!!:)<3

Av Amanda - 2 december 2012 15:10

hejsan! sitter i bilen på väg hem från Degerfors, har spelat match där. gick jättebra för alla även om vi förlorade. alla hade kul! jag spelade vara ett halv sett för min jävla fot började göra ont igen :-/ inte okej asså!! men jag ska va med på hemma matchen på lördag. måste sluta, hejdå! <3

Presentation


Va kul att du kollar just min blogg! Jag heter Amanda och jag skriver om allt som händer i mitt liv, enjoy ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards